Suatu hari di bulan posa


.

Satu lagi perbualan yang berlaku kat kelas aku masa sekolah menengah dulu...

Waktu tu waktu klas prep petang. Tengah bulan posa masa tu. Time posa nih la bebudak suka poteng prep. Aku pon kalo boleh mau je ponteng, tapi dari duduk dorm tak buat hapa, bek aku pegi klas.. Memang tak ramai budak yang datang. Ada dalam 6-7 bdk pempuan, laki dalam 5-6 orang je (tak pasti la tapi memang sikit je yang datang...). Dalam sikit2 orang tu, mula la ada buat bising. Tapi yang bestnya aku ada terdengar depa sembang2 camnih...:


Seha  :  (sambil memegang risalah tentang bulan posa, beliau baca kuat2 apa yang dia terbaca, seolah-olah nak pi heboh kat satu kelas) Kalau bercumbu, bercium yang tak menimbulkan ransangan dan syahwat adalah tidak makruh, tetapi sebaik-baiknya tinggalkan perbuatan tersebut.


Tetiba Aidil setan menyamphok...


Aidil  :  Ala,, takkan la dengan bini pun tak boleh, sebelom pegi keje ape salahnya cium bini dulu. Seblom tu suruhla dia tutup suma, bagi muka aje nampak. Weh Adilah, hari jadi mak aku Jumaat nih, camna nak buat ha? Nak bagi hadiah ape?


Adilah  :  Pegi la balik rumah, cium mak ko tu.


Aidil  :  Alaa, malu la nak cium mak... Hahaha... camna kalau cium mak boleh teransang??


Seha  :  Eeee!!, Aidil!!! Ko ni binyoi betol la!!

Hahaha bongok...

Your Reply