Kutuk nama bapak


.

Haa tengok tajuk pun dah tau aku ada niat tak bek kan.. hehe idak aihh.. bukan nak kutuk, cuma teringat LAGI.. Asal aku buat entri baru2 nih mesti ada perkataan 'teringat'.. Haha best doh men ingat2 zaman dulu nih.. Tapi bab mengingat math, fizik, kimia, bio tu out sudah. Cuti nih maleh nak pikir pasal blajo. Ada sebulan lbeh aja lagi nih nak enjoy habih2.

Tadi aku membelek2 buku conteng busuk aku zaman skolah mnengah dulu, terjumpa satu catatan yang entah bila aku conteng. Haa aku baca balik memang rasa nak pecah perut hahaha... Mana daknya, main kutuk2 nama bapak, perkara besa la tu kan, bg kalangan bbudak laki. Bukan aku kutuk, cuma aku mencatat dialog2 yg terjadi antara budak2 kelas aku nih haha.. Jadi, kepada member2 sekelas aku masa f4-f5 dulu, aku mintak izin awal2 dulu ye.. Ah, hangpa bagi ke, idak ke, aku nak tulih jugak hahaha..


Aku ingat lagi waktu tu prep malam tahun 2009, masa tu aku f5. Time prep kat klas 5 Biruni. Suasana bising kat kelas masa prep tu dah memang dah besa, selagi xde Ustaz Zolkaplie, Ustaz Radzi, Cikgu Wan atau mana2 warden datang merayap pantau waktu prep (apahal skema ayat aku nih).. Kelas aku memang femes dgn budak2 otai (kot..) memang suka buat bising la. Laki, pempuan 2x5. Tapi apa yg aku nak tulis nih, ialah dialog seorang member yang boleh kata macam setan, memang orang panggil dia setan pun haha (maap ye Aidil), dengan sorang lg member  yg nama Edi, ah aku biasa panggil dia Lobo jer. Dialog nih terjadi bila si Aidil nih stat je boring kat kelas tuh..


Aidil  :  (menyanyi kuat2 dengan nada lagu citer Gerak Khas) Gerak gerak gerak khas~~.... Bergerak, wahai demi untuk Iskandar, melawan Encik Che Ri dan Rosli Dhobi. Tak kira, si Shohaimi dan juga si Zaidi, daulatkan Kamal dan Halim.

Lobo :  (sambung yang Aidil nyanyi tadi, nada lagu gerak khas jugak) Aku jumpa Encik Zaidi mintak markah koko, tak ku sangka markah koko aku dapat B, lalu tercirit jadi Buasir.

Haa skang aku nak senaraikan manusia2 yang terlibat dalam terkena kutokan Aidil nih.. Aku tulis dalam tulisan yang bersopan la sikit, kang member2 marah hahaha~


Encik Iskandar bapak kepada Afiq.........

Encik Che Ri bapak kepada Kamarul Teja..........

Encik Rosli bapak kepada Aqil Itik.........

Encik Shohaimi bapak kepada Lobo.....


Encik Zaidi bapak kepada Aidil setan a.k.a PK Koko sekolah......

Encik Kamal bapak kepada Safrie taff.........


Encik Halim bapak kepada Elyas syabu............

Buasir yang sebenarnya Encik Basir, bapak kepada Encik Zaidi yang merupakan bapak kepada Aidil setan (atuk dia la tuuu..........)

Haaa tergelak gilo aku time tuh.. Spontan pulak depa buat lagu tu. Ada jugak yang tak kena, cam Azri bilis, Amok, Weng, Piyan, Tojo, akuu.. Depa yang tak kena tu aku xtaulah pulak napa, nama bapak depa tak masuk lagu kot.. Tak pun depa xdak kat kelas time tu. Kenapa aku tak kena sekali? Aku ada aje dalam kelas, kalo dak cmna boleh aku catit apa yang Aidil nyanyi tu kan?? Mesti hangpa ingat aku saja xnak tulih yang aku terkena sekali kan? Haa memang aku tak kena la.. Aku baik kot (haha bajet giler....) mana daknya dah aku memang senyap je duduk dalam kelas, xdakla terkena selalu dengan depa haih.. Tapi aku bukan kesah pun kalau dia nak bubuh aku skali, dah dia buh suma budak klas aku.. Si Kamarul Teja yang pemalu haram tu pun kena, apahal aku tak kena pulak kan??

Chioww~~~

Your Reply