Jangan Berak.........lah!!!


.

Haihh dah lama tak hapdet beminggu-minggu lamanya. Beriya letak iklan padahal sesen pun xdpt. Rasa macam malas dah nk blogging nih.



Btw, tadi masa pi sembahyang jumaat, gara2 nak ambik sembahyang cepat malas nak berator kt kepala paip tu,, aku pi la ambik air sembahyang kat dlm bilik air yang berada dalam tandas. Time tutup pintu bilik tu aku ternampak sesuatu yang mcm menarik kat pintu bilik air tu tp rasanya dak kot. Xpelah tetiba teringat boleh jd bahan untk entry kali nih hahah


Ini dia gambar yang aku tersnap td...

Masih ada orang2 yang tak bertamadun buat kerja2 nih kan.. Yang tulis tu cuba hangpa tengok jelas2, pak IMAM yang tulis haha nak tergelak haku. "JANGAN BERAK2 DALAM BILEK INI". Udahle kat tandas masjid.. xpe2 janji xberak bersepah haha

Teringat zaman skolah masa kat i-Gop dulu, ada satu kes kat bilik persalinan lelaki. Haritu pagi Isnin, aku tak berapa ingatlah tahun brapa time tu, 2008 atau 2009, rasanya 09 kot, semua bebudak dgn cekgu2 ada kat dewan besar, masih segar dalam ingatan, Dewan Ibnu Sina .. Ada perhimpunan rasmi time tu. Dah habih perhimpunan, mcm besa semua pelajar msok klas masing2. Tetiba termeletop terdengar berita dari bbudak pengawas, ada taik kat dlm bilik persalinan lelaki. Sapa punya jadah ntah, sampai PK sendiri pi tgk. Aku lalu dpn bilik tu pun dah terbau aroma dia yang menyengat kalbu. Aku pi masok tengok sendiri, bukan calang2 tahi dalam bilik tu. Serius, macam xpercaya, taik dia sebeso lengan aku nih ha! Agak2 lubang jubo dia besar mana ha?? tak pun dia tahan berak sampai kembang lubang jubo dia bhahaha

Haha xtau la sapa punya taik besau gampang tuh.,, Yang pasti, insan tersebut 'commit the crime scene' (english stail melayu) time perhimpunan pagi tu. Kalaula sebelom perhimpunan ambek attendance, kompem identiti penjenayah terbongkar heh.. Tak tau la macam mana nasib makcik2 cleaner kt skolah aku tuh.. berbulan xde selera makan kot mecuci shit2 tersebut huhu~~

Your Reply