Ohhhh....


.

Masa nk publish yang nih teragak2 jugak aku nak letak ke idak.. Bila letak satgi orang kata poyo pulak. Tapi pikir2 balik, biarlah. Nama pun dah katak poyo. Poyo selamber aja udahlah kan???





Hari 1st keluar keputusan aku tak cek tros online. Member aku cakap, tak payah cek, tunggu surat sampai rumah aja. Jadi memang aku xtak cek la. Btol jugak apa dia kata. Ramai dah dok bertanya. Senang aja aku jawab, "tak cek lagi...". Tunggu punya tunggu, dah masuk 3 hari dah tak sampai2 pun surat keputusan tuh. Ada pulak sorang lagi member bagitau aku, fasa 2 UPU dah stat harinih. Udahlah 6 hari aja orang UPU tuh bagi, mana sempat nak pikir. Member aku tu pulak ingatkan, takkan nk isi UPU tak pakai result. Btol la jugak kata dia tu kan.. Jadi aku terpaksalah cek online harinih jugak.. Dengan penuh debaran, menekan butang2 keyboard, pahtu tekan 'Semak Keputusan'...,,,


 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------









----------------------------------------------------------------------------------------------------------









---------------------------------------------------------------------------------------------------------









--------------------------------------------------------------------------------------------------------


Alhamdulillah.. Syukur ke hadrat Ilahi...
Aku tau mesti yang ramai dapat 4flat kan.. Ramai aja yang lagi power dari aku.. Tak pulak heboh2 macam aku. Tapi aku saja suka2 poyo sikit. Nak perbanyakkan entri. Biarlah..
Memang tak terjangka pun, sebab masa exam memang tak boleh nak jawab. Tapi memang terkejut gampang lah dengan apa yang terpapar..  Walaupun slack tang Math tuh. Sapa suruh xmau buat tutorial, mentang2 lecturer bek. BI kompem hancus, tp xkira dalam pointer pun hahaha... Apapun syukur sangat.. Alhamdulillah....

2 Responses to “Ohhhh....”

  1. Anonymous says:

    a very congratz to u!

  2. Katak says:

    tenkiu vm~!

Your Reply