Nak Intro Sikit Nih


.





Selamat bertemu kembali, chewah padahal baru aja buat blog nih... Aku sebenarnya tak reti pun nak memblogging nih tapi dari dok mengangkang tak buat hapa, dok main game memanjang sepanjang cuti memanjang jugak nih, bek aku buat blog yang pekdahnya dapat kat aku. Aku tengok ramai member2 dapat duit free2 aja dengan blog weh. Tak pulak terasa terbeban pun walopon besok nak kena kerja panggil hujan sebab aku dah lama nak blajar buat blog sendiri cuma takdak kekangan masa aja (ye ke?) skema la pulak ayatnya haha.. Lagipun ramai orang memblog2 nih sebab hobi kan? Jadi aku pun cuba la nak jinak2 dengan blog nih, walaupun tak minat. Nasib baik la ada member yang terpaksa luangkan masa nak ajar aku. Malas aku nak survey kat internet nak belajar sendiri.. Dan sebab malas jugakla aku jadi susah nak hapdet blog nih.

Dah aku malas nak banyak cakap.. asyik keluar perkataan 'blog', cemuih aku haih... dengan rasminya aku rasmikan blog aku yang first nih sendiri hahaha~~

Your Reply