????????


.

Rasenye dah berbulan xhapdet.. bizi pnyer pasal lpeh masok u nih.. masalah sebnonye pun bukanla bizi sangat, cume rasa malas nk hapdet memandangkn wifi utm yg lembab nk mampos.. Kalo nk guna bebetol laju, tgh2 malam atau awal pagi la.. bila dah laju tu, teramat-amatlah laju. Memang sedapla donlod, penah speed sampai 7mbps. Tapi xdak koje aku nak stay up ttgh malam atau bangkit awai2 pagi semata2 nk hapdet blog.. Tidor is more precious to me...

Xpela, cadang pahni nak langgan brokben atas nasihat member2.. 1st time dalam hidop aku langgan perkhidmatan besor2 camnih.. Igt nk amik P1 kot.. Banyak pekdahnya.. Nantila aku bgtau pe pekdahnya.. Malas nak taip pnjg2 pepagi bute nih. Sekadar menjenguk kembali je blog berhabuk nih.. Kebetulan pulak wifi laju.. Papepun terima kasih kat nuffnang sebab xterminate aku walopon dh berbulan aku tak usik blog nih.. Bahan banyak je nak diisi, tapi dh lama sangat dibiorkan, maka lupala segala-galanya..

Hokey laa.. nak blah dah nih.. Kalo rajin aku hapdetla.. 

Chiowww~~

p/s : besok kot keluar pi daftar brokben. tu pun kalo rajin nak keluar..

Your Reply